Whatsapp Facebook LinkedIn RSS feed

KNLTB onthult nieuw logo tijdens Jaarcongres

NIEUWS
Facebook Linkedin Whatsapp
maandag 17 november 2014
42 sec


Tijdens het tweede KNLTB Jaarcongres heeft de KNLTB het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl van de bond gepresenteerd. Algemeen Directeur Erik Poel onthulde het nieuwe beeldmerk tijdens de opening van het congres aan de ruim 500 aanwezige verenigingsbestuurders en tennisleraren.

De nieuwe, krachtige KNLTB-signatuur zal vanaf 15 november gefaseerd worden ingevoerd. Met dank aan kledingsponsor Sjeng Sports zal het nieuwe logo met ingang van de wedstrijd van het Nederlands Fed Cupteam tegen Slowakije begin februari te zien zijn op de kleding van onze nationale teams.

Erik Poel: “De KNLTB bevindt zich als organisatie in een groot veranderingstraject. De introductie van ons nieuwe logo is hier een klein, maar zeer zichtbaar onderdeel van. We hebben daarom kritisch gezocht naar een beeld dat onze ambities weerspiegelt: de KNLTB als hét startpunt voor iedereen die iets met tennis te maken heeft.”

De nieuwe huisstijl van de KNLTB is ontworpen door innovatiebureau The USP Company in samenwerking met designer Ralph Booms. Ron Lebbink van The USP Company: “In nauwe samenwerking met de KNLTB zijn we gekomen tot een toekomstbestendige visie voor het merk. De nieuwe huisstijl is daar de weerspiegeling van. Uitdagend en uitnodigend. Passend bij de identiteit van de KNLTB.”

Onderstaand filmpje toont het veranderingstraject dat de KNLTB doormaakt.




LOGIN   met je e-mailadres om te reageren.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

tip de redactie

Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief.

ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
Webshop
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Fysiek abonnement
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Adverteren
Verschijningsdata
MEER
Webshop
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER