KNLTB onthult nieuw logo tijdens Jaarcongres |
|
|
|
|
 |
| 42 sec |
Tijdens het tweede KNLTB Jaarcongres heeft de KNLTB het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl van de bond gepresenteerd. Algemeen Directeur Erik Poel onthulde het nieuwe beeldmerk tijdens de opening van het congres aan de ruim 500 aanwezige verenigingsbestuurders en tennisleraren.
De nieuwe, krachtige KNLTB-signatuur zal vanaf 15 november gefaseerd worden ingevoerd. Met dank aan kledingsponsor Sjeng Sports zal het nieuwe logo met ingang van de wedstrijd van het Nederlands Fed Cupteam tegen Slowakije begin februari te zien zijn op de kleding van onze nationale teams.
Erik Poel: “De KNLTB bevindt zich als organisatie in een groot veranderingstraject. De introductie van ons nieuwe logo is hier een klein, maar zeer zichtbaar onderdeel van. We hebben daarom kritisch gezocht naar een beeld dat onze ambities weerspiegelt: de KNLTB als hét startpunt voor iedereen die iets met tennis te maken heeft.”
De nieuwe huisstijl van de KNLTB is ontworpen door innovatiebureau The USP Company in samenwerking met designer Ralph Booms. Ron Lebbink van The USP Company: “In nauwe samenwerking met de KNLTB zijn we gekomen tot een toekomstbestendige visie voor het merk. De nieuwe huisstijl is daar de weerspiegeling van. Uitdagend en uitnodigend. Passend bij de identiteit van de KNLTB.”
Onderstaand filmpje toont het veranderingstraject dat de KNLTB doormaakt.
| LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
| Er zijn nog geen reacties. |
|